lunes, 27 de octubre de 2008

JA HE TORNAT AL BLOG



Amics ja em teniu aquí altre vegada, ja començo a donar per acavades les meves vacances, i altre vegada em cal normalitsar-me, i també, ja amb internet a casa, que per cert, ja els ha costat temps y ganes a la companyia d´instalar-me el servei, aquests sembla que no pateixin la crisis, perquè no s´apressen pas a fer nous clients. Ara aveure si torno a posar en marcha aquest saludable espai en la blogosfera on puc escriure i posar les coses que m´agraden i que jo vull fer coneixer als amics i coneguts, ja anire explicant tot de vivencies dels últims dies, l´excurció amb els cavalls i tot un etc de coses més... També em cal contestar els comentaris i e-mails, dels amics que heu sigut tant amables de pensar en mi en la meva absencia, no voldria que pensesiu que sóc un maleducat. Salut i petons amics... Ja estic de tornada a n´el BLOG-UNIVERS...!!!

Etiquetas: ,

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio